طراحی راه‌حل‌های مبتنی بر بازی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وبینار طراحی بازی آموزشی (خرید و دانلود)

طراحی بازی آموزشی
طراحی بازی آموزشی

قبل از صحبت راجع به وبینار طراحی بازی آموزش باید بدانیم که بازی ها به عنوان یک رسانه آموزشی جدید در قرن 21 مطرح شدند. تا پیش از این بازی ها صرفا برای سرگرم شدن افراد و به نوعی هدر دادن زمان استفاده می‌شدند اما افراد متوجه شدند که درگیری ذهنی که افراد در بازی ها پیدا می‌کنند بسیار جذاب است و اگر کاری کنیم که افراد در موضوعاتی که ماهیت بازی ندارد به همان میزانی که در بازی ها درگیر می‌شوند،درگیر شوند قدم بزرگی برای رسیدن به دستاوردهای جانبی برداشته شده است.

    پژوهش‌های بی‌شماری نشان داده است که بازی‌ها از روش‌های مبتنی بر سخنرانی، مؤثرتر هستند. همچنین در یادگیری راهبردها‌، تخصیص منابع و تفکر خلاقانه، روش‌های بسیار چشمگیری را ارائه می‌دهند. به‌علاوه می‌توانند به افراد در درک دیدگاه‌های جایگزین کمک کنند. آن‌ها فرصتی برای یادگیرندگان فراهم می‌کنند تا بتوانند تجارب یادگیری خود را شخصی‌سازی نمایند، راهبردهای مختلف را امتحان کنند و درحالی‌که بازی متفاوتی را نسبت به دوستان خود تجربه می‌کنند، نتایج یادگیری یکسانی به‌دست آورند. بازی‌ها می‌توانند با تکرار مطالب به تقویت حافظه کمک کنند؛ به‌ویژه درباره موضوعات ساده‌ای مانند یادآوری اطلاعات یک محصول، اطلاعات مربوط به یک صنعت یا مراحل پردازش یک موضوع، بازی ها می‌توانند بسیار مهم باشند.

وبینار طراحی بازی آموزشی

نکته ای که ساخت این موارد را سخت می‌کند ایجاد یک تعادل بین مباحث آموزشی و سرگرمی موجود در بازی ها می‌باشد. به همین دلیل هم اکثر بازی های آموزشی نسبت به بازی های عادی کمتر سرگرم‌کننده هستند. علت اصلی ایجاد وبینار طراحی بازی آموزشی نیز همین مورد بوده است.

پیش تر راجع به بازی آموزشی یا همان بازی جدی صحبت کرده ایم اما در این وبینار با همکاری خانم شیوا خاتونی سعی در توضیح مفصل تر آن و البته ارائه یک کیس استادی که توسط خانم خاتونی اجرا شده بود داشته باشیم. همچنین برای اولین بار از بازی آموزشی بورس در این وبینار رونمایی شد.

برای دانلود وبینار طراحی بازی آموزشی روی دکمه زیر کلیک کنید بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما ایمیل می‌شود.

[purchase_link id=”19233″ style=”button” color=”green” text=”خرید وبینار طراحی بازی آموزشی”]

کامران حاتمی
کامران حاتمی
حدود 8 سالی است که در حوزه گیمیفیگیشن و طراحی رفتار به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنم و علاقه زیادی به ترویج این موضوعات در ایران دارم. آقای گیمیفیکیشن یک تیم است و من کامران حاتمی، مدیر این تیم پرانرژی و حرفه‌ای هستم. پیش‌زمینه تحصیلی مهندسی کامپیوتر (از علم و صنعت) و MBA (از امیرکبیر) دارم و در مسیر فعالیتم در حوزه گیمیفیکیشن، مطالعات گسترده‌ای در زمینه‌های نوروساینس، روان‌شناسی و علوم رفتاری داشتم. هم‌چنین کتاب‌های طراحی گیمیفیکیشن، گیمیفیکیشن در تدریس، هر آنچه باید درباره طراحی بازی‌های آموزشی اثربخش بدانید، ۱۴ روز تا شادی پایدار و اضطراب را ترجمه کرده‌ام.

6 پاسخ

  1. سلام تفاوت این دوره با دوره گیمیفیکیشن در آموزش در چیست؟ آیا مکمل یکدیگر اند یا همپوشانی دارند؟ من با گیمیفیکیشن اشنا هستم بیشتر با اصول طراحی و کاربرد های ان در اموزش بیشتر می خواهم اشنا بشوم و ازتجربیاتتون استفاده بکنم. ممنون می شوم راهنمایی ام بفرمایید.

      1. چقدرعالی بی صبرانه منتظر برگذاری اش هستم. مشخص هست حدودا چه زمانی برگذار میشه؟ از سایت تون اطلاع رسانی می کنید؟

  2. سلام. ممنون بابت اطلاعات جامع و جذابی که در سایتتون قرار میدید.
    من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی هستم موضوع پایان نامه طراحی یک الگوی گیمیفیکیشن هست نیاز به مشاوره و راهنمایی دارم میخواستم بدونم امکانش هست اعضا از تیم آقای گیمیفیکیشن وقت مشاوره بگیرم؟ از قسمت تماس باما سایت نتونستم استفاده کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب